När livet inte alls blir som man tänkt

Hej alla!
Har tagit en paus nu ett tag. Anledningen är helt enkelt att jag och min familj är i en dal just nu. Allt som kan gå fel har i stortsätt gått fel. Ekonomiskt, känslomässigt och med hälsan.
Vi har varit på akuten två gånger med våran son. Ekonomin är i bott pågrund av att vissa saker inte alls blev som vi tänk. Och de i sin tur leder så klart till ångest och tillslut utmattnings depression hos både mig och sambon.

Men nu är vi påväg upp igen. Inget har egentligen löst sig utan de är de att vi har bestämt oss för att inte låta de tynga oss mer. De är vår nu och snart är de sommar och vi ska göra det bästa utav det.

Så nu ska jag försöka komma igång igen men bloggen. 

Jag hoppas alla andra där ute har ett härligt vår pirr i magen och att ni känner er glada :)




Kommentera här: