Gravid med andra barnet

Nu kommer inlägget jag pratade om igår.
I början av Maj märkte jag att jag började må illa och kräkas på morgonen. Min första tanke var att jag hade fått magkatarr ännu en gång. Att jag var gravid fanns inte på kartan då jag åt p-piller. Men vad fel jag hade. Jag lät de gå en vecka med illamående innan jag tänkte att jag får nog ta ett test ändå. Jag la testet på handfatet och bad sambon kolla. Reslutatet vart 2 tydliga sträck. Det var ingen tvekan om att det var positivt.
Vi vart självklart glada men lite chockade då det inte var planerat. Så den 15 januari är lillasyster/lillebror beräknad att komma till oss.



Vi hade rul i början av augusti och sen även ett extra ultaljud i slutet av augusti. I förra veckan var jag även inne och gjorde ännu ett. Anledningen till att det blivit aå många är för att de första gången inte kunde se hjärtat ordentligt och den sista gången nu var för att jag har fått urinvägsinfektion.

Ett tidigt ultaljud på lill ärtan och en bild på min älskade son
Ingen tvekan om att jag är gravid

Kommentarer:

1 Angelica:

åh så roligt! vilken överraskning, grattis! :D

Svar: Tack! :D
Emma & Zakarias

Kommentera här: